Kontakta oss
Vi hjälper dig gärna...
...men du kan också hitta svar på andra sätt.
Testa gärna att göra dina ärenden på Mina sidor.
Telefon: 010-355 70 50
Kundservice telefontider:
- Måndag-fredag: 09.00-15.00
- Lunchstängt: 12.00-13.00
Följande tider gäller för besök:
- Måndag-torsdag: 07.30-16.00
- Fredag: 09.00-16.00
Avvikande öppettider
Eventuellt avvikande öppettider i kundservice meddelas under vår driftinformation.
Driftinformation hittar du här
E-post: miljoenergi@vastervik.se
Behöver du inte ha svar på en gång? Skicka e-post, vi svarar vanligen inom 24 timmar.
Adress
Besöksadress:
Lunnargatan 1, Västervik
Postadress:
Västervik Miljö & Energi AB
Box 25
593 21 Västervik
Felanmälan
Hittar du fel, skador eller andra risker, hör av dig så åtgärdar vi ärendet så snart vi kan.
Telefon: 010-355 70 50.
Akuta fel som innebär fara
Har du upptäckt akuta fel, det vill säga fel som innebär fara, vänligen meddela detta till SOS: 0470-132 78.
Övriga tjänster
Enskilt avlopp: GDL Telefon: 0490-36 000
Fiber: Felanmälan på dina fibertjänster görs direkt till din operatör (gäller dygnet runt).
Ladda ner vår app
I vår app kan få en påminnelse från oss när det är dags att ställa ut din soptunna. Du kan även följa din energiförbrukning, se dina avtal och fakturor, öppettider på återvinningscentralerna, följa spot-priset, få information om eventuella driftstörningar, och mycket mer! Appen kommer löpande att uppdateras med nya, spännande funktioner.
Appen är självklart gratis och finns att ladda ned i App Store och Google Play. Sök på "Västervik Miljö & Energi".
Vill du ha hjälp är du välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
Avfallsabonnemang för verksamhet, säsongsverksamhet, företag eller fastighetsägare för flerfamiljshus
Fyll i vårt kontaktformulär via länken nedan så återkommer vi till dig och hjälper dig att hitta en individuell lösning och teckna ett avfallsabonnemang som passar dig.